Monday, November 16, 2009

Pantai Remis

Happy Holidays

Sweet Couple

Pantai Remis


Pantai Remis | Layar

Pantai Remis

Candid | Pantai Remis

Pantai Remis | Portraiture

Pantai Remis ohhh Pantai Remis... Kalau korang nk tau, kat Malaysia ni ada 2 nama Pantai Remis.. Satu kat Perak dan satu lagi kt Selangor... yang terkenal tu yg kat Perak.. Kat Sgor ni x berapa nk fames... Semua igt ak nk ke Pantai Remis, Perak... padahal dalam Selangor je... Sejam gak la nk sampai tempat ni... klu korang nk tau.. tmpat ni xde la nk fames sgt ataupon membangun sangat... biasa2 je....

Untuk pengetahuan semua, ini kali pertama aku sampai sini... Klu korg nk g jalan2 kat sini pon ok.. sbb sewa apartmen murah.... semalam cuma RM100 je... 3 bilik... luas gak la... so, kongsi duet ramai2... g jalan sini... nk men paintball pon ada kat sini.. kira ok la walaupon x fames sgt tmpat ni kan.....

update later.... to be continued....

3 comments:

Myraa Y. said...

mak ayah kau ke tuh?
Romantik sungguh. hehhh :)

snappshooter said...

amboi2..
bestla dpt p cuti2..
xde wedding shoot ke

rai said...

umah rai dkt dgn pantai remis..dah try seafood kat pntai jeram?..murah tau..

About Me

My photo
Diari Kehidupan Orang Kecil

Jom Follow