Sunday, September 13, 2009

Seharian di Jalan TAR-BB-KLCC

Jalan TAR

My Classmates
(Jalan TAR)

notakaki: x sangka dorg pon shoping gak

Semalam seharian aku berjalan, nk cari baju raya la konon.. mula2 ke sogo.. mmg penuh.. so kuar ke jalan tar, lagi la.. so, aku hanya tawaf sekali kat jalan tar, dan aku amik keputusan ke sg wang plak.. finally aku shopinng kat sg wang je, lepas shoping.. duduk berehat jap kat BB tu, tgk gelagat2 remaja2 masa kini.. gelagat2 yg pelik.. hisap rokok, makan, minum tanpa segan silu,
sedih aku dgn keadaan yg berlaku masa kini, runtuhnya akhlak remaja kini.. bgaimana dengan generasi masa hadapan?

Warna warni Bukit Bintang

Gelagat remaja masa kini


thinking his future

Muka tak puas hati

Handsome boy

1Malaysia

update later


nota kaki: sape ada installer CS3, sejak dua menjak ni aku upload smua gmba fresh je.. xde fotoshop nk adjuz2 apape...

12 comments:

[r]aDi said...

lawa2 photo ko nie er..

geram jew aku..

=)

HaZyQ said...

heee

a r e s said...

nice shot. ak ada installer.. cs4

HaZyQ said...

hee
utk mac?

muein said...

slm bro...ooo,ni ek kawan yg mieya ckp teror tu..tp mmg best pic ko..sharp n ada mkna disebalik gmbr..aku suka

burt said...

gambar ni semua tak edit ker...cantik walaupun tak edit

HaZyQ said...

@muein: sape eh ni?? hehehe

@burt: yep x edit.. xdapat2 lagi cs3 ni
hahaha

Anonymous said...

eihhhh...budak tuh tak puase......g hantar gambar nih kat JAIS hazyq..

HaZyQ said...

ceit
hahaha
ada plak

:: cikgufarah :: said...

yess!
akak ade installer cs3.
mahukah?

p/s: best gle gmba candid!!
ske ah~!! sumer pic smart lorr!!

snappshooter said...

hai..
fotog gak ek..
lama dah ke?
ni site aku http://snappshooter.fotopages.com
komen2 la ye..

nice candid pict..
kita dlm 1 aliran yg sama..
candid potraiture

HaZyQ said...

kak farah: da jumpee....
thnksss

snapshooter: heee
baru je... masih blaja2
ok.. nt akan lawat

About Me

My photo
Diari Kehidupan Orang Kecil

Jom Follow