Thursday, January 22, 2009

why?

kenapa kehidupan ni bertambah rumit.. pelbagai komplikasi terpaksa aku lalui...pelbagai rintangan terpaksa aku hadapi... kenapa tahun 2009 ini sunguh mencabar bagi aku.. awal tahun je aku boleh bergembira dan ceria...semakin hari semakin byk masalah... semakin banyak dugaan yg ku perlu tempuh setiap hari.. semakin kcau emosi ku... semakin gundah gulana jiwa ku.. jiwa kacau.. hidup makin serabut dan kelam kabut... aku igt 2009 ni kehidupan ku semakin tenang.. tp makin complex...complicated... inikah balasannya?
hoi.. hoi.. hoi... bantu la aku... i dont know wat to do... buat ini salah.. buat itu salah...WTF....!! x buat pon salah.... hey...kau cakap je pandai.. buat x... G.T.H lah......!!
lagi satu.. kau kritik je pandaii.. klu kritik dpan2 xpela.. ni kutuk2 blkng.. pekes.. trus terang je.. kan mudah..

apapepun.. aku tetap aku

lantak 'ko'rang la nk cakap aku apa.. sbb aku tetap haziq

2 comments:

asnidahani said...

mengapakah kamu??
kamu dalam keadaan tertekan ke??
kesian kamu....


*kalo ko rase annoying ngn the usage of bahasa baku aku, wat2 x taw je..
aku dalam usaha cube mengimprove bm aku...
huhuhu....

HaZyQ said...

hahaha
ok
org yg bakal lupa bahasa melayu ok
hahah

About Me

My photo
Diari Kehidupan Orang Kecil

Jom Follow