Sunday, January 11, 2009

LUV U....!!!!

sayang kamu sangat..
cinta kamu sgt
walaupon bermacam macam dugaan sedang melanda
aku tabah
aku tau bila aku mendapatkn kau...
bermacam2 halangan akn timbul
tp bak kata pepatah
klu dah cinta sgt
kita sangup bkorban apa sahaja
kita sanggup buat ap sahaja
aku xkn menyesal kerana memilih mu
aku tau
kau yg terbaek
walaupon tempoh perkenalan kita x sampai sebulan lagi
tp aku amat menyukai mu
perangai mu
ciri2 mu
kelebihan2 mu yg tiada pada yg len
mmg idaman ku
itu yg mmbuatkan aku tertarik pada mu
walaupn kali ini
kamu yg lebih besar dari kepunyaan aku yg dulu
kau mmg best
ketika bersama mu
ku amat bahagia
sntiasa igin bersama mu setiap masa
aku akan bersama mu selama nya
kerana aku sudah jumpa yg tebaik
akn ku belai mu sentiasa

4 comments:

asnidahani said...

ADOYAI..!!!
obsess sgt la ngn cnon 450d ko tu..
cam ne ni nak score 3.5...

HaZyQ said...

hahaha
bolehh
dia la perangsang hidup ku
hehehe

asnidahani said...

DAMN!
Aku kalah ngn mende tu ke..
hahahahha
joke only,,=p

HaZyQ said...

haha
tp ko still lagi top 2
haha

About Me

My photo
Diari Kehidupan Orang Kecil

Jom Follow