Monday, December 8, 2008

Pasrah..!! Aku redha

Pasrah..!
semua itu ketentuan-Nya
aku hanya insan kerdil
Semua ini telah aku jangkakan
Aku terrima
aku terima dgn redha
Dikala aku dalam kebingungan
jalan ku sudah tidak menentu
fikiran ku bercelaru
jiwa ku gundah gulana
hati ku berkecamuk
mata ku ntah melihat apa ntah
aku bagaikan melayang di dunia lain
CUKUP
CUKUP
&
CUKUPLAH
aku pasrah
aku redha
aku terima
aku terima dgn redha
semua yg berlaku ada sebab
think +
amik yg +
Dia tahu apa yg baik utk hambanya
org tua juga dah byk makan garam
bagi aku
jadikan ia satu pengajaran
bak kata org
pengajaran merupakan guru yg plg baik
hmm
terima kasih LALUNA
selepas kau pergi

-Thanks for the memories-

Rest In Peace
(R.I.P)


Aku.tetap.Aku

0 comments:

About Me

My photo
Diari Kehidupan Orang Kecil

Jom Follow