Tuesday, December 30, 2008

Alhamdulillah

Alhamdulillah
pertama-tamanya aku ingin mungucapkan kesyukuran
kehadrat ilahi yg melimpahkn rezeki yg berterusan dan melimpah-limpah
walaupun kadangkala ujian n cabaran ada
tetapi itu la kehidupan
yg mengajar kita erti kehidupan
mendewasakan diri kita ini

Alhamdulillah sekali lagi
hmm
ingin menangis kerana sgt2 bersyukur
terima kasih ya Allah
walaupun aku selalu melangar perintah Mu
Kau masih memberikan rezeki kpd ku
aku harap aku tidak akn sesat, leka, lupa dan alpa kepada Mu ya Allah
semoga dgn rezeki2 yg kau berikan
aku akn lebih dekat kepada Mu ya Allah
semoga aku menjauhi larangan
dan melakukan suruhan Mu ya Allah

Alhamdulillah aku telah lulus peperiksaan

hahaha
disaat aku call pejabat
kesejukan yg amat
hahaha
thankss kepada SARA yg mmberi aku no n myruh aku kol
hahaha
sbnrya malas (takut) nk kol
haha
ku gagahi juga

3 comments:

nm. said...

hahahh.
nice one.
plus, tahniah a lulus.
aahahhahahh

HaZyQ said...

thankssss
Alhamdulillah once agaaainnn

:: cikgufarah :: said...

hahhaa~
no worries lahh kn..
both berita gumbira time2 cuti nie ehh..
tahniah2!!
berapakah pointer nyer dik??
sem 1 kene letak penanda aras yg baek semestinyer..
and u did it very well,rite??
heee~
congratz nway!!!

About Me

My photo
Diari Kehidupan Orang Kecil

Jom Follow