Wednesday, December 31, 2008

Al kisah 2008

bape jam lagi pukul 12 mlm
dats mean dah masuk tahun baru
2009
so bye2
2008
hmm...
anyway byk kenangan, pengajaran, kegembiraan, kesedihan, ketakutan,kebingungan, keperitan
sng cter
macam2 perasaan la yang aku telah lalui spanjang tahun ni
pelbagai ragam kehidupan yg telah aku lalui
yang mgajar aku erti kehidupan
yang mendewasakan diri ku ini
kerana aku hanyalah org kerdil
2008 jugalah thun dimana aku plg byk membuat keputusan utk diri aku
aku blaja utk mmbuat keptusan dalam hidup ku ini
memilih hala tuju hidup ku
huh
sguh mencabar sekali
Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat ilahi
kerana aku diberi peluang utk mengharungi ranjau2 kehidupan
yang aku tau dan aku igt
pelbagai keperitan telah aku lalui spanjang thun ini
sesungguhnya aku bersyukur dapat mengahadapi semua ini dgn tabah
aku redha dgn ketentuanMU
yang bahagia2 x igt plak aku
hehehe
di kesempatan ini
aku ingin meminta maaf kepada rakan2, sahabt handai,
jikalau ada terkasar bahasa, menyakitkan hati
aku mintak maaf bebanyak ea
aku hanya insan kecil
biasa la
manusia byk wat salah
kepada dak2 math
haha
sori
aku tau
aku byk wat salah




0 comments:

About Me

My photo
Diari Kehidupan Orang Kecil

Jom Follow